Gå til hovedindhold

En god hverdag – hver dag

Svær

Chili sin carne

Chili sin carne

  1. Klargør alle grøntsager
  2. Kom løg, hvidløg, gulerødder, knoldselleri, chiliflager, spidskommen, karrypulver, olivenolie, salt og peber i en store gryde og sauter det ved mellemhøje varme i 10 minutter, indtil løg og rodfrugter er let brunede og lidt møre
  3. Tilsæt quinoa, tomat og chokolade og lad det koge i yderligere 5-10 minutter
  4. Tilsæt bønner og vand og lad det hele koge i yderligere 15-20 minutter

Overkrop

Overkrop

Bliv guidet gennem 5 øvelser for overkroppen. Hele træningsprogrammet tager 15 minutter.

For bedste at kunne lave øvelserne skal du bruge:

- en træningsmåtte
- en stol
- en fri væg, du kan læne dig op ad
- eventuelt et stabilt bord

Fuldt program

Sværhedsgrad

Underkrop

Underkrop

I dette 15-minutters træningsprogram guides du gennem 5 øvelser for underkroppen og benene.

For at få mest ud af øvelserne skal du bruge:

- en træningsmåtte
- en klud eller tæppeflise
- en stol
- en træningselastik, der skal bindes fast i ankelhøjde

Fuldt program

Sværhedsgrad